Sjuka är vi alihopa allihopa allihopa

Det började med att Lupita blev hängig i torsdags förra veckan. Det bröt ut på söndagskvällen och sedan dess har hon haft feber, förkyld, hostig, hes i halsen och allmänt hängig. Jag började känna mig lite krasslig i tisdags, men inte sjuk på riktigt. Jag har fortfarande ont i halsen och är snorig. Angelina blev sjuk inatt. Hon lät som ett ånglok. Hon är förkyld och har fått ÖGONINFEKTION!!! Jag hatar ögoninfektioner.

Och jag som tagit semester torsdag fredag för att jag tänkte att vi kunde gort något mysigt allihopa.

Den enda som är frisk är Sigge och han är i sluttampen på sitt CE kort. Så han övningskör dagarna i ända så att han kan klara uppkörningen när den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0