18 år!!

Stort grattis till världens gulligaste syster!! 18 år - redan!

Jag minns så väl när du satt vid köksbordet och åt dina cornflakes, tjuvtittade lite på mig och började vicka på dina ögonbryn tills du brast ut i gapskratt. Du var 6 år och alldeles ljuvlig.

Du var en lättsam tjej som tyckte om att leka med det mesta. Inlines, klassiska flicksaker, läste böcker....

När du var något äldre blev det andra bullar av dig. Lika skön tjej, men lite tuffare. Ändå har du skött dig fint och blivit precis så bra jag hoppats på.

Jag är stolt över dig. Jag älskar dig, för alltid!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag kan bara hålla med och tror att det är många som gör lika dant. Pelle

2008-10-22 @ 22:16:34
Postat av: evelina

Tack så mycket. hahaha,aa jag var allt lite busig. Jag älskar dig med massor och saknar er. kramar.

2008-10-23 @ 02:08:58
Postat av: mikaela

håller med. världssöt är hon! puss

2008-10-23 @ 07:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0