Teori

Jag trodde jag hade en lysande teori om att barn sover de timmar de behöver.

Alltså - om de får lägga sig senare på kvällen så sover de längre på morgonen, vilket skulle innebära mer sovtid till mig då jag går och lägger mig samma tid oavsett om det är måndag eller lördag.

Igår sov de 30 minuter längre trots att de borde ha sovit 1 timma längre.

De somnade senare på dagen och därför ytterligare lite senare på kvällen, vid 21 för att vara mer exakt. Alltså skulle de sova 1,5 timma längre idag pga den sena läggningen igår. Men, de vaknade som de brukar!!

Nu hoppas jag bara att de orkar vara vakna till efter lunch, så vi kan ställa mitt misstag till rätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0