Mitt hjärta blöder

Inatt vaknade Lupita och var gnällig. 1) Vi har infört vällingstopp på nätterna 2) Hon hade feber. Om jag skulle jämföra hur det var för Angelina så var Lupitas första natt utan välling smärtfri, men lite gnäll var det. Hon fick vatten eftersom hon hade feber. Stackars liten i alla fall.

Sedan skulle jag till vårdcentralen för att ta blodprover på Angelina. Jag hade emlat henne till Angelinas fasa. Hon skrek som besatt när jag satt dit plåstren. Sedan grät hon när vi skulle ta av dem. Hon skrek när hon såg att vi skulle in i rummet där de tar prover. Sist men absolut inte minst, så skrek hon i de 30 minuter det tog för dem att hitta rätt ven. Fyra stick, ganska mycket trassel och många svettiga tårar senare så var vi klara. Mitt hjärta blödde för henne och jag hade själv inte långt kvar till tårarna efter de stuckit henne för tredje gången. Jag tänkte "nu skiter vi i det här och tar reda på om hon har födoämnes allergi senare". Men nu är det gjort tack och lov och jag hoppas att vi inte behöver sticka henne någonsin igen.

Sedan skickar jag en tanke till Mira-Li som är full med vattkoppor och bara är 4 månader gammal. Stackars liten!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Linda!

Vi tänker på er också, det är inte lätt att se sina ögonstenar ledsna.. :(

Kram

Lina

2008-11-17 @ 15:14:22
Postat av: Natali

Nee , tänker på er <3

Igår var det 1 år sedan morfar dog och idag 9 år sedan mormor dog Btw R.I.P <3<3<3<3<3<3

2008-11-17 @ 18:10:04
URL: http://bynatali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0