Familjesäng 3

Jag fick frågan idag hur det funkar rent sömnmässigt med vår coola stora säng. Nja, sådär skulle jag säga. Inatt sov jag igen utan att helt kunna lägga ner armarna. Jag var stel som en pinne och nacken värkte. Jag lyfte Angelina till hennes plats 5 gånger eftersom hon har missförstått det här med familjesäng - hon tror hela sängen är hennes. Lupita tror dessutom att det är okej att krypa iväg och dra sin syster i håret. Sigge rullar runt med sitt täcke som en hälsorisk - tungt täcke över litet barn. MEN, alla andra sover utan jag. Bra eller dåligt, döm själv, men min jakt på sömnen fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken cirkus, vet inte om du ska skratta eller gråta va?
Kram till dig i sömnlöshetens land.

2008-05-27 @ 23:04:01
URL: http://ninjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0