Bajseribajsera

Idag hände följande.

Jag, Lupita och Angelina är på väg till parken. Utanför Gröndals Kyrka vill Angelina kissa. In i buskarna för snabbt ska det gå. Kiiissssss. Bra, då var det avklarat tänkte jag. Men hon ville kissa mer. Av med brallorna igen. Men vad skådade mitt öga - bajs! Bajs utanför kyrkan! ! !

Jag tittade hit och dit och svettades innan alla korvar var ute - glutenallergibajskorvar. De är inte tjusiga, om bajskorvar nu kan vara tjusiga. Tur nog så är barnen förkylda och jag hade en toarulle i vagnen som jag fick använda för att ta hand om skiten - bokstavligen.

Nu sitter jag här och känner mig rätt tuff som inte ballade ur och låtsades att det var hunden Carina (Berits hund som luktade falukorv, sa barnen som brukade klappa den) som gått förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0