Hata hata ögoninfektion

Nu har även Lupita fått ögoninfektion. Hela hennes ena öga var igenmurat i morse och jag fick tvätta upp det bokstavligen. Hon protesterar men inte lika vilt och ihärdigt som Angelina. Hennes båda ögon var igenmurade och hon såg verkligen ingenting innan jag städat upp i smeten. Trots att hon inte såg något något så ville hon se på -Pipip! 

Jag gillar inte ögoninflammation. Jag tycker det är äckligt att det smittar så lätt, att det rinner, geggar och ser läskigt ut. Hoppas att mina flickor snart blir friska.

Kommentarer
Postat av: mikaela

stackars sötnosar! ska ni komma och äta lite påskmat på lördag! jag tror påskharen har ett ägg till angi hos mig! puss

2008-03-20 @ 11:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0