Älskade mamma, hatade extrakilon

Snart har det gått en vecka sedan tävlingen startade. Vägning imorgon. Idag har jag promenerat en svettig promenad med tung vagn samt gjort brädan till American Idol. Hur skjutton får man bort en gammal "gravidmage"? Det ser inte klokt ut. Tycker jag ser sjuk ut då den påminner mycket om mammas mage när hon var sjuk.. Undrar stillsamt hur jag kommer se ut när mina barn är äldre? Kommer de tycka att "mamma är finast i världen"?

Jag älskade min mamma oavsett hur hon såg ut och hoppas givetvis att mina barn kommer känna likadant. Min mamma var så varm, go, mjuk och luktade Paris. Hon hade blågrågröna ögon med en speciell blå kajal runt och svart maskara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0