Trosor, trosor mera trosor

Eftersom vi nu kör stenhårt med toaträning så har jag idag varit och inhandlat flera olika sorters trosor till Angelina. 

5 par vanliga trosor a la blöjvänliga trosor. Tycker att de sitter bra då de har en riktig barnskärning och inte stringvarning.
3 boxertrosor
3 babytrosor (insåg jag senare) men det är stl 86.

Sedan passade jag på att köpa ett par suprörsjeans (supercoola!) och fem par olika mjukisar. Till detta var hon bara tvungen att få 14 par strumpor och en svart tröja med en katt på.

Lupita fick en ny body med apor med tillhörande byxor. Stackarn får inte alls lika mycket som Angelina och jag funderar på om jag ska trängas på POP rean imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0