Natt 2 utan välling

Natten blev mycket kortare än vad jag och Sigge önskat. För det första somnade hon i bilen hem efter att vi varit på middag hos en släkting. Hon kunde därför inte somna om, utan somnade inte förrens kl 22.00 trots att vi kämpade.

Under natten vaknade hon ett par gånger, men kunde läggas igen. Alltså inte en massa gråt och tjat om -Gälling!

KL 05.30 vaknade hon och var ledsen. Hon lät hemsk - kraxade och snörvlade. Hon hade ont i halsen stackarn. Sigge bestämde att du nu var morgon och de gick upp. Hon fick Ipren och nässpray..och frukost tror jag. Själv låg jag och sov då morgon är det först 06.30 och då hade jag sagt att jag kunde ta över. 

När jag steg upp så hade hon fortfarande inte tjatat om sin gälling, vilket förmodligen är bra. 

Så, natten gick bra, men var alldeles för kort för att säga något speciellt om den egentligen. Hade hon somnat vid 19.30 som hon ska, ja då hade hon stigit upp 03.00 på natten (!).

Vi får helt enkelt se hur natt nr 3 kommer se ut.

image174

Och precis när jag skrivit klart så ser jag att Angelina somnat om i soffan(kl 07.45). Jag hör att Lupita har vaknat så tyvärr blir det ingen mer sömn för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0