Natt 1 utan välling

Angelina vaknade 2 gånger. Den första gången grät hon en skvätt men somnade sedan om. Andra gången blev mycket värre. Hon gallskrek och var jätteledsen..ja, eller snarare arg, i 1 timma.

Natten gick alltså som väntat. Hon vaknade upp, Sigge la henne snabbt och hon somnade om efter en stunds gråt. Sedan vaknade hon igen efter en stund och då gick det inte att få henne att somna om. Hon gallskrek, tårarna sprutade och hon skrek efter sin -Gälling!

Men hon fick bara vatten och hon blev jättearg när hon insåg att det bara var vatten...vatten...och vatten.

Hon grät och ville kissa, ville inte kissa, skrek, höll på att böka runt runt.

Jag gick upp till henne och avlöste Sigge lite grann. Satt och sjöng för henne vid sängkanten. Egna låtar som jag hittade på "Det var en gång en liten vovve, som sprang och viftade på sin svans, vov vov. Då såg han en liten katt....osv" Jag borde gömma mig så illa sjunger jag, men min lilla sessa gillar att lyssna. Så fort hon började hulka lite mer, så sjöng jag starkare och tvärtom.

Till slut somnade hon om och sov från 04.15 till 09.10.

På morgonen fick hon en stabil frukost. Juice, ägg och bacon, keso, bröd. Hon åt massor av keso, men resten ratade hon. Hon frågade inte efter välling, så hon fick ingen trots att vi tycker det är okej att hon äter välling morgon och kväll.

Hoppas hon inte blir lika ledsen/arg inatt.


Kommentarer
Postat av: Pelle

Hej och grattis till första natten, man måste ta i, ett järnrör böjer sig inte av att man tittar på det och säjer böj dig, nä man måste ta i. Det var det ni lyckades med i natt Grattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0