Hemska nätter - Anna Wahlgren ge mig en gratisinstruktion!

22.40 Går och lägger mig.

23.10 Har knappt hunnit somna och vaknar av att Lupita bökar och vill ha napp.

23.40 Lupita bökar och hon får napp.

00.20 Lupita vill ha mat, men jag trugar med nappen.

01.20 Ammar Lupita.

04.15 Ammar Lupita

04.30 Lägger tillbaka Lupita och hör att Angelina gråter och vill ha välling (Sigges ansvar).

04.45 Vaknar av att Angelina kommer in i mitt rum. Hon vill bara ha mamma och gälling.
04.45-05.50 Sitter och vaktar Angelina vid sängen. Sigge sover djupt.

06.10 Ammar Lupita

06.30 Vaknar av att Angelina kommer in i mitt rum och vill ha mammmmmmaaaaaa.
Lägger Angelina bredvid mig i sängen. Hon bökar länge innan hon somnar.

07.00 Brf har anlitat flera företag för bla fasadrenovering. De börjar borra.

08.10 Lupita vaknar GODMORGON! Och Angelina vaknar av henne. Vi går upp.

08.20 De börjar bila balkonger...Snabbt ut från lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag tycker ni är underbara som orkar hålla på,ge inte upp. Belöningen kommer snarare än ni tror.

Kramar till er alla
Morbror Pelle

Postat av: Annika

Holy cow, så illa har inte vi det...ännu. Att du orkar träna och vara social ändå.

Kram!

Om ett tag sover de hela natten. Vi får se vem av oss som får sova hela natten först.

2008-01-19 @ 11:39:19
URL: http://ninjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0