Big Brother

Nu vet jag hur det känns att leva i ett Big Brother hus.  Jag kan inte förstå att man frivilligt utsätter sig för den pressen.

Vi bor inplastade - avskärmade från yttervärlden. Vi vet inte om det regnar, snöar eller vad det nu kan vara för väder. Termometern har de plockat bort, så det är nästan alltid en chansning när vi klär på barnen.

Rullgardinerna har varit nerplockade ett par dagar - alltså har det varit full insyn, även till sovrummet. Jag har löst det provisoriskt genom att hänga upp en gardin på halvstång och ett stort badlakan. Idag stod gubbarna länge utanför vårt fönster och snackade skit. Tur att jag hängt upp ovanstående, annars hade de kunnat gotta sig i insynen - hela familjen sovandes i samma rum. Har jag nämnt att jag numera sover med både bh och pyamas. Meckigt att amma, men vem vill vara naken i ett Big Brotherhus när man springer till toaletten på morgonkvisten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0