Andra saker än sömn ;-)

image192

Vi (Sigge, jag, Angelina, Lupita, Deniz, Mikaela och Sandra) var och fikade på Blooms. Där hittade Angelina snabbt en kompis att leka med - som busade hela tiden precis som Angelina.

image194

Sedan kom det snö. Jag tänkte ta ett par härliga kort. Men det blev ett misslyckat (nja, Angelina vänder ju ryggen till) och sedan tog batterierna slut.

image195

Angelina kunde inte bestämma sig för att vila eller leka. Det blev lite av varje.

image196

Och en dokumentation att jag faktiskt sminkar mig ibland... Och så var det den där nappen... :/ Har ni sett Angelinas läppar någongång?

image197

Övar med vällingflaskan i sängen. Det gick inget vidare.

image198

Så vacker! Kolla in läpparna - jag önskar mina var så fylliga...och att ögonen var lika bedårande stora.
På dagis idag sa de att hon är tuff, tuffare än vissa pojkar och att hon verkligen tar för sig. Lite av en pojkflicka.
 

image199

Gullunge! Här sitter Lupita och tränar både det ena och det andra. Babblar, trillar, rullar runt, sträcker sig, blir arg, kämpar lite till, pussar och kramar alla i hennes väg. Hon är helt fantastisk den lilla pluttan.

Kommentarer
Postat av: Natali - Kusin Vitamin

Jag sa jue att hon skulle bli pojkflicka ! (A) haha saknar er pussar

2008-02-05 @ 19:44:51
Postat av: mikaela

gud vad ni är sötnosar! i love u! puss

2008-02-06 @ 11:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0