Önskningar inför 2009

Jag och Sigge har en tradition att inför varje år sätta oss ner och fundera på vad vi vill med våra liv. Vi skriver ner det vi vill gemensamt (3 saker) och ytterligare tre saker som vi vill uppnå var och en.

Vad vill jag uppnå nästa år? Friska barn kan man önska sig, men om man inte vill sprita hela dagis så är det bara att acceptera att de kommer bli sjuka. (Jag och Lupita är förresten sjuka i skrivande stund).

Jag vill ju dock ha ett nytt, bättre betalt arbete. En bättre begagnad bil. En cykel kanske? Det finns mycket man kan önska sig.

Men nu kommer Sigge hem, så jag ska ta ett snack med honom.

Kommentarer
Postat av: Natali

Kolla in min blogg vettja , den är underbar !



www.ByNatali.blogg.se



Take Care / Natali











haha , lycka till och hälsa Sigge :D

2008-12-26 @ 22:31:37
URL: http://bynatali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0