Natten var lugn

Som tur var så var natten lugn. Vi hade förberett oss som de kräkföräldrar vi är. Tagit bort gosedjur, mattor och lagt dubbla lager av påslakan som underlakan för att skydda madrasser och kuddar. Men det blev inget kräk trots att Angelina fick lite majsvälling till kvällsmat.

Just nu sitter hon dock och pruttar på toaletten och jag hör hur hon berättar för Sigge hur kul det var att gå på bio och äta "coc-on".

Skäms lite för igår, men innan jag förstod att hon kräktes trodde jag att hon rapade den längsta rapen i världshistorian och därför skrattade jag hjärtligt åt henne. Sedan såg jag vitt kräk sputa mot vindrutan och då fastnade skrattet i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0