Lupitas första tre dagar på dagis

Lupita är ett dagisbarn. Hon gillar dagis! Idag, tredje dagen lämnade Sigge dem båda och fick lämna dagis efter 15 minuter. Jag fick komma tillbaka vid 13.00. Lupita låg fortfarande och sov. När hon vaknade var hon glad som hon brukar vara. Vi lekte ett tag och lämnade dagis vid 14.00 Så på måndag fortsätter vi i samma anda.


Lupita vid en av gunghästarna. (Foto: Linn S)


Kompisen Lennox skolas också in och gav Lupita en skjuts. (Foto: Linn S)


Fruktstund tredje dagen på dagis. (Foto Linn S)
Fr vänster. Svante, Lennox, Lupita, Linnéa, Otis, Angelina, Linus och ...Holly?


Mamma, Angelina och pappa var självklart också med!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hej Linda det är så roligt att se era barn jag tittar in varge kväll och myser med er. Just nu lyssnar jag på bandet Bakards babys de spelar på folkets park i huskvarna i kväll jag sitter inne vid datorn och lyssnar.

mvh Pelle

2008-08-22 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0