Mitt hus

DSC00191.JPG
Mitt hus sedan tre månader tillbaka. :-(

Nu ska vi i alla fall ha en extrastämma där det ska beslutas hur vi ska gå vidare. Just nu är nämligen vårt bygglov överklagat och "bygget" är stoppat. Vi har två alternativ, vilket jag kommer välja (dvs rösta på) det alternativ som förmodligen är dyrast men som innebär att målningen av huset startar nästa vecka och att plasten ÄNTLIGEN tas bort. Blir det inte så, så vet jag inte hur länge plasten kommer vara kvar.

Behöver jag säga att jag mår dåligt när solen skiner ute och jag måste gå in....eller när någon ringer och undrar varför vi är hemma när det är sååå fint väder -Va? Regnar det inte ute?
Eller när man tar på barnen för lite kläder och det riktigt skitväder ute. Kul att behöva ta med två barn upp igen när man måste lämna vagnen utanför... Någon gång har jag bett någon känd förbipasserande att kolla barnen medans jag hämtar vad det nu är jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0