Nu kommer lillmackan:-)

Just nu i skrivande stund så har Mackan värkar. De kommer var 10:e min och vattnet har gått. Jag känner mig så speedad och kan inte tänka på att jag borde sova istället för att hänga här vid datorn.

När jag födde Lupita så fick jag uppleva hur det "ska" eller i alla fall borde kännas att föda barn och det var så häftigt! Jag skulle kunna tänka mig att föda barn igen och den känslan fanns absolut inte när jag fött Angelina. Så nu sitter jag här och är avis på den förhoppningsvis underbart häftiga upplevelse som Mackan kommer få uppleva.

Tills  Mackan skänker en bild på lilla underverket så bjuder jag på lite nostalgi.

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0