Historie-blogga?

Den här bloggen kommer mest handla om mina barn, Angelina och Lupita. På ett sätt önskar jag att jag börjat blogga på riktigt när Angelina föddes, men det försöket misslyckades. Nu sitter jag här och funderar på om jag borde lägga till ytterligare en sak på min "att göra lista" - nämligen att "historie-blogga". Tråkigt och ytterligare ett måste som jag gärna avstår men skulle vilja skörda resultatet av. Vet faktiskt inte hur jag ska lösa denna önskan och icke önskan. Kanske ska jag bara blogga på och då och då leta fram ett minne som jag faktiskt vill förmedla. Att strunta i alla måsten och bara ta ut de bästa bitarna från vår första tid som föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0