Grattis Emma och Evve!

Idag har det varit storkalas här i villan i Jönköping. Massor av ballonger, mat och stora läckra tårtor. Alla barn fick en present OCH alla fick fiska i fiskdammen till de vuxnas förtjusning.

Som kaka på moset så tog det minsta födelsedagsbarnet, Emma, hela sju steg och kort därefter så fyllde hon på med fem extra om det var någon som missade de första sju. Härlig tjej som faktiskt har bestämt sig för att börja gå nu när hon är stor - 1 år redan. Grattis Emma!

Det andra födelsedagsbarnet - Evve, vår klippa, fyllde 17 år för någon vecka sedan. Jag förstår inte varför jag tvivlade, men hon blåste ut alla 17 ljus innan jag hann reagera och föreviga ögonblicket. "Det är lungor som inte röker" sa min äldsta syster och jag sträckte på mig då jag blir så stolt att min lillasyster är 17 år och har valt att inte röka. Härligt tjejen! Du kommer komma långt i livet med den viljan, för det är banne mig inte lätt att välja rätt när man växer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0