Sover inte bättre

Nu har jag i stort sett bestämt mig för AW - Anna Wahlgren - Sova hela natten kur.

Jag blir knäpp, sa jag till Sigge vid frukostbordet.
Det har du redan blivit, svarar han.

Och ja, det är tyvärr sant. Jag har fått ett urselt humör och Angelina har börjat gråta för att jag inte haft tålamod. Min stackars lilla tjej.  Min natt såg ut såhär inatt

22.30 Sova
00.30 Amma Lupita
01.20 Vaknar av att Lupita ligger kvar och fortsätter ammar. Lägger tillbaka henne i spjälsängen.
01.45-03.00 Angelina vaknar och vill komma in till oss, ha välling, pratar, leker, vill gå till pottan, har hög feber och får saft med Ipren etc
03.00 Jag går och lägger mig i vardagsrummet
03.15 Lupita ammas
03.40 Lupita gråter, får napp.
04.00 Lupita gråter, får napp.
04.15 Lupita gråter, ammas (ligger kvar som en kråka i sängen).
05.00 Går och lägger mig i vardagsrummet.
07.00 Ammar Lupita, ligger kvar till 08.00
08.00 Angelina och Lupita vaknar. Jag väcker Sigge och går och lägger mig i vardagsrummet.
09.20 Sigge väcker mig för att frukosten är klar.

Helt sjukt, inte konstigt att jag blir stressad över situationen.

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad är Anna Wahlgrens sova-hela-natten-kur?

2007-11-28 @ 14:13:51
Postat av: Anonym

Anna Wahlgren är en kvinna som förspråkar att alla barn över 4 mån inte behöver äta på natten eftersom man ska sova. Med hjälp av att lägga barnet på magen, buffa i rumpan, ramsa och har strikta rutiner på dagen (sova, äta) så sover barnet 12h/natt.

www.annawahlgren.com

2007-11-28 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0