Sova

En  "aprilmamma" ville veta vad man hade för Top 5-listor och det enda jag kunde tänka på var att sova. Jag älskar att sova. Jag är dessutom duktig på att sova, bara det att jag just nu inte har samma möjligheter att sova som jag hade innan jag fick barn. Men när jag väl får sova, så somnar jag snabbt och kan dessutom somna om snabbt när jag vaknar av någon orsak. Dessutom så kan jag sova på minimalt med plats, med domningar i halva kroppen och fingrar som värker. Sigge däremot har svårt att somna om snabbt om han vaknar, men han är fenomenal på att somna framför tv´n i alla tänkbara ställningar och somnar minst lika snabbt som jag i sängen. Angelina gruffar omkring innan hon får ro, men sover ändå ganska så gott just nu trots att hon flyger runt som en propeller. Dagis säger att Angelina är "JÄTTEBRA" på att sova då hon nästan alltid somnar först på dagis och vaknar sist. Lupita sover nästan hela tiden, ligger skapligt stilla och är förmodligen den som sover bäst och längst av oss alla just nu.

image23

image24


Kommentarer
Postat av: Tove

Massor av fina bilder och duktigt dokumenterat, kommer vara prinsessornas favorit"saga" i framtiden!

2007-11-02 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0