Lupita griper medvetet

Ikväll har vi upptäckt att Lupita griper i saker medvetet - och hon lyckas. Hon vrider sig och ålar runt lite grann och har varit på väg att rulla runt många gånger, men armen är i vägen för henne.

Hon har också börjat med något mindre kul. Hon sover som en kratta. Jag vet inte om det beror på den vaccination hon har fått eller om det är någon av alla de berömda faserna, men roligt är det inte. Från att ha sovit 19.30-7.30 med 1-3 amningsuppvak, så sover hon .....inte alls. Hon vaknar var 45:e minut, skriker i sömnen, vaknar av att hon tappat sin napp, vill amma - men vill inte ha någon mat etc Jag sov som längst 1,5 timmei sträck inatt.

På dagarna sov hon tidigare 8.30-10.00, 12-14, 15.30-16.00 och 18.00-18.30 på ett ungefär. Nu vill hon sova ett mastodont pass från 11-16.00, utan amningsuppvak. Konstigt!

Jag vet inte hur jag ska fixa till detta, men fixas ska det göra för på natten sover man - det vill jag göra i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Underbart och häftigt när man ser att medvetna handlingar börjar ta form! Kul! =) Hoppas verkligen att det är p.g.a vaccinationen hon sover rörigt eller.. inte alls. Kram kram

2007-11-26 @ 13:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0