Thailand 3

Nu aker vi vidare till Khao Lak. Det finns inga bra hotell har i Karon, sa vi anser att det ar battre att betala 3000 bath pa ett lyxhotell med pool och strand kombinerat, an 3000 bath for ett trangt hotellrum har. Ska bli kul at se en del av Thailand som jag inte sett an. Vi kommer bo pa Apsaras Beach Resort and Spa.

Sedan sist sa har vi sett FantaSea - sjukt bra! Elefanter, clowner, explosioner, massor av spex och danser i en och samma show. Vi blev aven fotograferade med en tigerunge - stackarn! Och vi vuxna foll for barnens onskan. Vi fotade oss aven med elefanter.
Innan showen sa at vi en gigantisk buffe, men jag blev sjuk sa jag fick inte i mig mycket. Blev dock bra pa en dag. Nu nar jag ar frisk sa onakar jag att jag smakat rostad anka och kinesiska friterade bollar...vad det nu kan ha varit.

Nu maste vi cheka ut.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt det låter. Man blir ju riktigt avundsjuk. Tänk att få slippa det trista vintervädret för värmen där nere. Skynda dig att uppdatera, jag vill suckta lite mer. God Jul önskar kusinen Sara

2007-12-23 @ 05:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0