Thailand 1

Hej allihop!

Kort om allt som hant.

Resan gick bra. Flickorna var relativt glada och Kim sov hela resan. Dock sa var jag ganska stressad. Det ar inte latt att ha tre sma flickor i knat. Nasta resa sa ska Angelina ha en egen stol. MEN, ett tag sa lade jag bade Angelina och Lupita pa golvet under stolen framfor, men da fick jag sitta och ha stenkoll sa ingen liten hand eller fot stack fram eftersom vagnar och folk akte fram och tillbaka under hela resan. Sa jag sov INGENTING.

Val framme sa tog vi en jattetaxi som alla 8 `st fick plats i med vaskor och tva vagnar. 1 timma till hotellet med taxi, 1300 baht. Sakert blev vi ranade, men vi njot.

Hotellet var super. Barnen badade och speciellt Angelina och Kim var som tokiga i vattnet. Gapskrattade hela tiden. Och Angelina har nu lart sig simma med sina badringar.

Sedan blev det kvall och mina barn var vakna. Jag fick somna kl 3 på natten, da hade jag nastan inte sovit pa tva dygn. Skont var det trots Lupitas amning.

Idag har vi slappat vid poolen. Vi fick superbra hotellrum som ar pa bottenvaningen sa det ar bara att ga in och ut., nar barnen sover middag. Sag en Gecko bli jagad av en katt sa den flydde ner i pollen och satt dar pa botten tills poolmannen raddade honom, har nastan bestallt drinkar i poolen ...ja baren i poolen. Sa charter jag vet, men det ar kul.

Sedan har vi gatt forbi det hotell som jag , Mikaela och Rickard har bott pa. Kandes jobbigt att Rickard inte finns kvar hos oss. Han ska ju vara har! Saknar honom grymt mycket och jag har sa ont i brostet nar jag vill se honom och vet att det inte gar. Han ville att vi skulle halsa pa och sa nar vi val kommer ivag sa finns han inte kvar.

Vadret ar forresten varmt. Nehe...! Lupita tycker det ar sadar med varmen. Men ikvall sa kom jag pa hur var AC funkar, sa inatt ska vi sova gott...om barnen sover. Men de somnade 00.30 lokal tid... Efter middag i lilla stan.

Imorgon ska vi traffa Ann. Det ska bli kul. Det ar forst pa kvallen, sa pa dagen ska vi till stranden och leka i havet.

Och pa lordag ska vi traffa Christian och Madde. Madde ar forresten sjuk, men pa battringsvagen. Har fatt dropp i tre dagar stackarn.

Sa, nu maste jag ga tillbaka till barnen som sover med Natalie. Har babywatchen med mig och far viskande rapporter om att allt ar bra.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad gott att resan gick bra - ni ska veta att jag tycker ni är helt otroliga som åker iväg med alla barnen - underbart!!!! Ge Ann en kram från mej....Och Christan oxå....

2007-12-13 @ 21:13:34
Postat av: Pelle

Hej på er tossar ni kan väl skriva på bloggen när ni är ute på messen på ett ungefär alltså.

Ha det riktigt gott nu och njut av er semester jag är avis men jag fick chansen att följa med men tog den inte så.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0