Rivning av Aspuddens Badhus

De ska eventuellt riva det badhus som Angelina simmat babysim i. Ett charmigt, lite slitet och litet badhus, där män och kvinnor "blandas". Man dushar med ett skynke framför dushen och det finns två separata omklädningsrum - även dessa med skynke framför. De har en liten bassäng som är varm vilken skapar gemenskap när man plaskar runt med sina barn.

http://hem.bredband.net/b125457/index.html

Jag gillar det och tycker det är en skam att allt måste vara så nytt och att allt gammalt ska bort.

Maila och protestera!

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Natali ^^

Nu har jag skickat ett mejl ;)

Hej !

Jag tycker att det är fel att riva aspudens badhus!

Jag bor dock inte i Stockholm men jag har kusiner som bor där .

De har simmat baby sim där och det är ett mysigt littet ställe!

Varför ska allt gammalt bort?

Någonting kan faktist få stå kvar det är ett trevligt badhus , det är fel att riva det och vi är fler

som PROTESTERAR!!!

SNÄLLA!!!! Riv inte aspuddens badhus.. :D


// Natali

2007-12-06 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0